Returnarea produselor

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile de la primirea produsului conform OUG34/2014 republicata.

Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul va completa Formularul de retur si il va expedia catre adresa de e-mail office@mkpoint.ro , urmand a primi un raspuns din partea conducerii Make a Point in maxim 2 zile lucratoare.

In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014 republicata. Make a Point va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din depozit/ magazin sau livrate de catre reprezentanti Make a Point, intrucat acest tip de achizitie, prin natura sa (legatura directa dintre vanzator si cumparator in momentul achizitiei) nu intra sub incidenta O.U.G. 34/2014 republicata, unde contract la distanta = orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul.

SC MAKE A POINT S.R.L.

Informatii despre comanda

Informatii despre produs & motivul returnarii

Motivul returnarii
Alt produs decat cel comandatProdus defectProdus deteriorat la livrareAltul